BBC-ի տեղեկացմամբ՝ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ առայժմ չի ցանկանում նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի նկատմամբ, որպեսզի չվնասի խաղաղ գործընթացին։ Նրա դիտարկմամբ՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտությունը պետք է մնար Եվրոպայի խնդիրը, ԱՄՆ-ը չպետք է միջամտեր, և եթե էական առաջընթաց չլինի, ԱՄՆ-ը իր դերը կարգավորման հարցում կզիջի Եվրոպային։ Նա հավաստիացրել է, որ ամերիկացի զինվորներ ՈՒկրաինայում չեն լինի։                
 

Եվրոպացի փորձագետներն ուսումնասիրում են սոցիալական բաղադրիչը հայաստանյան բուհական համակարգում

Եվրոպացի փորձագետներն ուսումնասիրում են սոցիալական բաղադրիչը հայաստանյան բուհական համակարգում
10.09.2014 | 15:16

«Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի» (ՈԱԱԿ) տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանն ընդունեց PL4SD (Փոխադարձ ուսուցանում հանուն կրթության սոցիալական ուղղվածության) ծրագրի փորձագիտական խմբին: Նրանք Հայաստանում են`ուսումնասիրելու մեր երկրի բարձրագույն կրթության համակարգը, մասնավորապես կրթության սոցիալական բաղադրիչը:

ՈԱԱԿ տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը եվրոպացի փորձագետներին ներկայացրեց Հայաստանում բարձրագույն կրթության առանձնահատկությունները, բուհերի հավատարմագրման գործընթացը, բուհերում առավել հաճախ հանդիպող խնդիրները, ինչպես նաև բուհ-աշխատաշուկա կապի միջոցները:
Եվրոպացի հյուրերը հետաքրքրվեցին, թե ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում իրականացնելիս ՈԱԱԿ-ն որքանով է հաշվի առնում սոցիալական բաղադրիչը: Ի պատասխան պարոն Թոփչյանը նշեց, որ ինստիտուցիոնալ հավատարմագրման 10 չափանիշներից մեկը հենց հասարակական պատասխանատվությունն է:
Անդրադարձ կատարվեց նաև ՈԱԱԿ-ի սոցիալական պատասխանատվությանը: Այդ համատեքստում քննարկվեց հոկտեմբերի 20-24-ին կայանալիք «Կրթության որակի շաբաթ» համաժողովների շարքը, որի շրջանակներում ՈԱԱԿ-ն արդեն երկրորդ անգամ մեկ հարկի տակ կմիավորի կրթության ոլորտի հայաստանյան և միջազգային առաջատար մասնագետներին:
Քննարկվեցին նաև ՈԱԱԿ-ի կառուցվածքը, իրավասությունները, ոլորտը կարգավորող օրենսդրական դաշտը:
PL4SD-ն եռամյա ծրագիր է (մեկնարկել է 2012-ին), որը ֆինանսավորվում է ԵԽ «Ցկյանս ուսումնառության» ծրագրի շրջանակներում: Նպատակն է, տարբեր երկրների փորձն ուսումնասիրելով և արդյունքները մեկտեղելով, կրթական քաղաքականություն մշակողներին և իրականացնողներին ռեսուրսներ տալ`եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքում կրթության սոցիալական ուղղվածությունն ապահովելու համար:

Դիտվել է՝ 935

Մեկնաբանություններ